Ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη
βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των δημοτών κάνει ο Δήμος Δοξάτου, με
την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville».
Η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η
απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των
προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει,
να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν οι
δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Δοξάτου ξεκινά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Novoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής
αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που
αφορούν στη λειτουργία της πόλης.
Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο
ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και
σκουπιδιών, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος, κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και
χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για “έξυπνες”
κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android ή https://doxato.gr/aitimata-politon/ Γίνεται σε 4
απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, ενώ ο δημότης
λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.
Comments